Descriere
Dizolvă și elimină ușor depunerile uzuale de carbon, ulei, gudron și lac. Supapa EGR și turbocompresorul se demontează pentru curățare numai în cazul contaminării severe cu cenușă și a funcționării necorespunzătoare. Atingerea ușoară a locurilor inaccesibile este posibilă datorită supapei cu rotire 360 de grade și sondei lungi de spray cu orificii atomizoare ce reduc presiunea. BIZOL Diesel Intake Clean+ c35 Se utilizează regulat pe motoarele sensibile la colmatarea admisiei și saturarea DPF.
Aplicații:
Pulverizați în admisia de aer, supapa de accelerație.
Instrucțiuni de folosire:
Aerosolul va avea temperatura camerei. Cea mai bună temperatură de procesare de la 5 la 30°C. Înainte de utilizare, agitați bine aerosolul. Nu pulverizați pe suprafețe fierbinți și lăcuite. A) Curățarea fără demontarea pieselor: Porniți motorul, asigurați-vă că a atins temperatura normală de funcționare și opriți-l. Agitați bine înainte de utilizare. Introduceți sonda lungă de spray în admisie / colector (dacă este necesar, deschideți supapa de admisie), aplicați produsul în timp ce extrageți încet sonda în 5 secunde. Verificați pulverizarea completă a admisiei. Lăsați produsul să acționeze pentru 5 minute. Acoperiți parțial admisia de aer (cca. 75%) pentru a mări viteza aerului și a crea o amestecare mai bună a produsului în admisie, Porniți motorul și lăsați-l să meargă la cca. 2000 rpm. Pulverizați produsul în admisia de aer în rafale scurte (2 secunde). Verificați ca turația să revină la 2000 rpm înainte de aplicarea următoarei rafale. Terminați conținutul flaconului și lăsați motorul pornit cel puțin încă 3 minute după tratare. IMPORTANT: pe parcursul curățării pregătiți un obiect solid la îndemână pentru a închide complet admisia, în cazul bătăilor grele la motor. Dacă scade turația, accelerați pentru a preveni oprirea. În cazul bătăilor sau opririi motorului, opriți imediat pulverizarea. Verificați ca convertorul catalitic și filtrul de particule să nu se supraîncălzească. B) Funcționarea necorespunzătoare a EGR-ului sau a turbocompresorului cu depuneri grele de carbon: Agitați bine înainte de utilizare. Demontați piesele (carcasă EGR și turbo). Pulverizați produsul pe depunerile din carcasa EGR și turbo. Lăsați produsul să lucreze câteva minute. Repetați dacă este necesar. Dacă e cazul, folosiți o perie sau o cârpă pentru a îndepărta mizeria topită. Lăsați piesele să se usuce înainte de montarea lor. Utilizați cantitatea necesară și treceți la procedura A pentru curățarea prin intermediul admisiei de aer pentru a preveni acumularea rapidă repetată a depunerilor în sistemul EGR.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.